wtorek, 5 lipca 2016

100 książek, które chcę przeczytać cz.1 || 2016



Przedstawię wam dzisiaj 25 książek ze 100, które chcę przeczytać. Jest to pierwsza część z czterech, które też już mam dla was przygotowane.

1."Zanim się pojawiłeś"- Jojo Moyes. Oglądałam już film, który wywarł na mnie dość dobre wrażenie. Skłamałabym, gdybym napisała, że podczas oglądania nie potrzebowałam chusteczek. Jest to pierwszy tom, więc co za tym idzie- chciałabym przeczytać też drugi:
2."Kiedy odszedłeś"- Jojo Moyes
3."Heaven Miasto elfów"- Marzi Christoph
4."Szklany tron"- Sarah J. Maas. Jest to seria, którą każdy chwali. Naprawdę! Nie widziałam ani jednej złej opinii.
5."Korona w mroku"- Sarah J. Maas
6."Dziedzictwo ognia"- Sarah J. Maas
7."Królowa cieni"- Sarah J.Maas
8."Alive. Żywi"- Scott Sigler. Zastanawiałam się dzisiaj czy jej nie kupić. Opis mnie zaciekawił i bardzo bym chciała, aby wkrótce znalazła się w mojej mini bibliotece.
9."Dziewczyna w walizce"- Raphael Montes
10."Ból za ból"- Siobhan Vivian, Jenny Han
11."Ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych opowiadań"- Praca zbiorowa
12."Pandora"- Carey M.R.
13."Korona"- Kiera Cass. Jest to ostatnia książka z Selekcji, która została mi do przeczytania. Chciałabym ją szybko skończyć, bo powoli zaczyna mnie już męczyć.
14."Fangirl"- Rainbow Rowell
15."Niezrównani"- Alyson Noel. Dzisiejszy zakup. Mam nadzieję, że udany.
16."Christine"- Stephen King
17."Misery"- Stephen King. Ta i powyższa książka już od dawna zalegają na półce. Chciałabym się w końcu do nich dobrać.
18."Alicja i uczta zombi"- Gena Showalter. Ostatni tom bardzo lubianej przeze mnie serii. Aż łezka się kręci w oku na myśl, że za niedługo będę się musiała z nią pożegnać.
19."Ta dziewczyna"- Colleen Hoover. Także ostatni tom.
20."After. Bez siebie nie przetrwamy"- Anna Todd. Co dziwne, dopiero niedawno dowiedziałam się, że Hardin jest wzorowany na Harrym Stylesie,który jest w zespole One Direction. Nie żebym narzekała, bo kurcze, jestem directioner!
21."Before. Chroń mnie przed tym czego pragnę"- Anna Todd
22."Blask"- Amy Kathleen Ryan. Znajduje się już w mojej biblioteczce i tylko czeka, aż ją przeczytam.
23."Piąta fala"- Rick Yancey
24."Księga cmentarna"- Neil Gaiman
25."Kraina zwana Tutaj"- Cecelia Ahern. Aktualnie czytam, więc myślę, że do końca tego tygodnia powinnam dodać recenzję.

Kolejne 25 książek powinny pojawić się na początku przyszłego tygodnia. 

W komentarzach możecie pisać czy czytaliście jakąś z powyższych książek. Opinie są naprawdę mile widziane. :)


100 książek, które chcę przeczytać cz.2 || 2016  KLIK
100 książek, które chcę przeczytać cz.3 || 2016 KLIK


1 komentarz :

  1. Gorąco polecam "Zanim się pojawiłeś", "Piątą falę" oraz "Alive. Żywych". Każda z tych książek ma coś w sobie, co sprawiło, że czytało się je z zapartym tchem. Natomiast "Fangirl" (moim zdaniem) jest przereklamowane. W ogóle mi się nie podobało...

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.