niedziela, 17 lipca 2016

READ WEEK 18.07 - 24.07.2016


Dzisiaj przychodzę do was z moimi planami na READ WEEK. Jest to wydarzenie, które zorganizowała na instagramie @wkrainieksiazek. Polega ono na tym, że mamy cztery zadania do których trzeba dopasować książki. 

Zadania prezentują się tak:
1. Kontynuacja lub dokończenie serii. 
2. Zagadkowe śledztwo.
3. Książka polecona przez przyjaciela/przyjaciółkę.
4. Książka z wątkiem romantycznym.

Książki, które przypisuję do wyzwań:
1. Wodospad - Lauren Kate. Nad wyborem książki do tej kategorii nie musiałam się za długo zastanawiać, ponieważ jest to jedyna seria, która została mi do skończenia w mojej biblioteczce. Pierwsza część bardzo mi się podobała, więc mam nadzieję, że druga będzie tak samo dobra.
2. Manipulator - Max Landorff. Czy to będzie zagadkowe śledztwo? Okaże się.
3. Bezdomna - Katarzyna Michalak. Poleciła mi mama, która jest też moją przyjaciółką, więc chyba się liczy :P
4. Zaplątani w miłość - Rossella Rasulo. Krótka książka, nie powinnam mieć problemu, żeby przeczytać ją w jeden dzień.

Łącznie przeczytam: 1044 strony.

READ WEEK trwa od 18.07 - 24.07.2016 (czyli od jutra :D)

Jestem ciekawa czy uda mi się przeczytać wszystkie książki, które sobie wyznaczyłam. 
A wy bierzecie udział w READ WEEK?




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.