sobota, 30 lipca 2016

Podsumowanie lipca



Zapraszam na podsumowanie lipca!

W dalszym ciągu nie mogę uwierzyć, że minął już miesiąc wakacji. Jeszcze pamiętam, wcale nie tak dawno, jak w galowych ubraniach odbierałam świadectwo. To jest SZOK! Lipiec bardzo szybko mi zleciał i boję się, że z sierpniem będzie jeszcze gorzej. Nie mam ochoty wracać do szkoły, a wrzesień tuż tuż.

Książki przeczytane w lipcu:

- "Kraina zwana Tutaj" Cecelia Ahern [recenzja]
- "Zawsze stanę przy tobie" Gayle Forman [recenzja]
- "Blask" Amy Kathleen Ryan [recenzja]
- "Łza" Lauren Kate [recenzja]
- "Wodospad" Lauren Kate [recenzja]
- "Zaplątani w miłość" Rosella Rasulo [recenzja]
- "Bezdomna" Katarzyna Michalak [recenzja]
- "Mistrz" Katarzyna Michalak

Jak widzicie przeczytałam 8 książek i w sumie jestem zadowolona z tego wyniku. 

Łącznie przeczytanych stron: 

- 2527 stron - jest to bardzo satysfakcjonujący mnie wynik, ponieważ chciałam przeczytać 2000 stron, a udało się nawet więcej :D
- 2527 stron w miesiąc daje nam około 82 strony dziennie

Najlepsza książka lipca:

W tym miesiącu mam aż 3 ulubione książki! Są to: "Kraina zwana Tutaj", "Bezdomna" i "Mistrz". Co do recenzji "Mistrza" - powinna pojawić się w połowie sierpnia, gdy już wrócę z wakacji.

Najgorsza książka lipca:

Zdecydowanie "Wodospad"

W lipcu wzięłam także udział w "READ WEEK" - jak mi poszło, możecie przeczytać TUTAJ 

Co do planów na sierpień:

Lecę na wakacje do Bułgarii ( 01 - 11.08.2016 ). Zaplanowałam już kilka postów, także na czas, w którym mnie nie będzie, na blogu nie będzie pusto. Mam zamiar zrobić sobie także septum (kolczyk w nosie), więc już nie mogę się doczekać! :D A co do książkowych planów na sierpień - mam zamiar przeczytać wszystkie książki Katarzyny Michalak, które mam w swojej biblioteczce. Chciałabym się także zabrać za "Baśniarza" - A. Michaelis.

Do następnego!


30 komentarzy :

  1. To jest dobry wynik. Z tego co się orientuje to mój rekord przeczytanych książek w miesiącu to 7, a teraz czytam 8 wiec zobaczymy jak to będzie:D I prawdą jest, że lipiec strasznie szybko minął; zanim się obejrzymy będzie już wrzesień:/

    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze w wakacjach jest to, że bardzo szybko mijają ;/

      Usuń
  2. Sporo książek przeczytałaś. Niestety, żadnej z nich nie kojarzę, zaraz posprawdzam je :D
    A myślałam, że tylko mi lipiec tak szybko zleciał :D Boje się co to będzie w sierpniu :/
    Pozdrawiam kochana! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sierpień zleci pewnie jeszcze szybciej niż lipiec, bo jak w tym miesiącu siedziałam w domu, tak w następnym cały czas gdzieś jeżdżę :/

      Usuń
  3. No i pięknie... Przez Ciebie kolejne książki musze kupić :D
    Pozdrawiam
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, miesiące wakacyjne zawsze szybko mijają, a kiedy rozpoczyna się rok szkolny czas się wlecze godzinami, ale muszę przyznać, że naprawdę ładny wynik czytelniczy. Też czytałam "Zawsze stanę przy tobie" i moim zdaniem to najlepsza książka tej autorki.
    Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://elfiastaaczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję udanego miesiąca!
    Zapraszam do mnie na Konkursowy Sierpień
    https://onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników! Naprawdę udany lipiec i cieszę się, że nie tylko mi tak szybko mijają wakacje, bo już się bałam, że jestem jedyna, której czas tak pędzi ;) Gorąco polecam ci Baśniarza, choć to strasznie specyficzna książka - mimo to końcówka rozwala, nie mogłam przestać płakać.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany i zaczytany lipiec miałaś, udanego i zaczytanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie podsumowania, a pomysł z ilością stron spodobał mi się bardzo! Udanych wakacji w Bułgarii i jeszcze więcej przeczytanych książek :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny wynik! Żadnej książki nie znam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku! I udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku i życzę udanego wypoczynku ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnej z tych książek nie czytałam, ale gratuluję takiego wyniku! Powodzenia w sierpniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 8 przeczytanych książek- nieźle!
    Ja się tak skromnie pochwalę, że sama przeczytałam 12 ale cśśś :D
    I w sumie zainspirowałaś mnie do tego, żeby również napisać podsumowanie lipca.. Może się zdecyduję? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoła jest fajna, dlaczego nie chcesz wracać? :D
    Gratuluję wyników lipca i życzę Ci udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wynik! ;)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/07/off-shoulder-top-and-backpack.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezły wynik! Widać, że się nie obijasz :)

    http://recenzjebrunetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wynik! Przyznam szczerze, że nie kojarzę żadnej książki :) udanych i spokojnych wakacji!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyniku :)
    Życzę podobnego w Sierpniu.
    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nie wierze, że lipiec tak szybko minął, ja również nie chcę wracać! Gratuluję udanych wyników czytelniczych, powodzenia w sierpniu :)
    http://bookline-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć. Nasz blog nominował Cię do tagu "Libster Blog Award". :)
    Więcej informacji pod tym linkiem
    http://bookline-recenzje.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award.html
    Miłego dnia ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wyniku ;) Życzę zaczytanego sierpnia. Nominowałam Cię do LBA: www.magicznerecenzje.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.