środa, 27 lipca 2016

Lipcowe łupy



Dzisiaj postanowiłam wam pokazać moje lipcowe łupy - czyli książki, które kupiłam w tym miesiącu. Było ich BARDZO dużo i na pewno jest to mój rekord jeśli chodzi o miesięczny zakup!
Nie przedłużając, zapraszam do czytania:


Pierwszy stosik, a w nim, patrząc od dołu:

1."Tajemniczy ogród"- Frances Hodgson Burnett
2."Łza" - Lauren Kate [recenzja]
3."Wodospad" - Lauren Kate [recenzja]
4."Zaplątani w miłość" - Rosella Rasulo [recenzja]
5."Kraina zwana Tutaj" - Cecelia Ahern[recenzja]
6."Florystka" - Katarzyna Bonda
7."Love, Rosie" - Cecelia Ahern


Drugi stosik, patrząc od dołu:

8."Niezrównani" - Alyson Noël
9."Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie" - Jessica Knoll
10."Zadurzenie" - Eve Ainsworth
11."Baśniarz" - Antonia Michaelis 
12."Akademia wampirów" - Richelle Mead
13."Wybrana" - P. C. Cast i Kristin Cast
14."Osaczenie" - Kelley Armstrong
15."Zawsze stanę przy tobie" - Gayle Forman [recenzja]
16."Blask" - Amy Kathleen Ryan [recenzja]

Nadal nie mogę w to uwierzyć, że kupiłam aż 16 książek! Kompletnie nie wiem za którą teraz mam się zabrać, więc jeśli jest tutaj książka, której recenzje bardzo chcielibyście przeczytać, to piszcie w komentarzach. Do następnego :D

5 komentarzy :

  1. Ze stosu czytałam tylko "Florystkę" Bondy i bardzo mi się podobała, "Baśniarza" sama jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udały Ci się książkowe łowy. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne łupy. Ja staram się trochę ograniczać kupowanie książek i siłą woli powstrzymuję się przed kupnem. Moja biblioteczka ugina się od książek :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne łowy :) Tajemniczy ogród uwielbiam! A Love Rosie serdecznie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.