środa, 24 sierpnia 2016

Liebster Blog Award #3


Znowu zostałam nominowana do LBA! Tym razem bardzo dziękuję Ogrodowi Książek. Nie przedłużając zapraszam do czytania :D

1. Co chętniej przeczytasz: ostro krytykowaną książkę Twojego ulubionego autora czy wychwalaną pod niebiosa z gatunku, za którym nie przepadasz?
Wolałabym przeczytać ostro krytykowaną książkę mojego ulubionego autora. Staram się nie kierować złymi opiniami i ich nie szufladkować. Poza tym jestem pewna, że jeśli kochałabym wszystkie inne książki tego autora, to ta nielubiana przez innych też przypadłaby mi do gustu.

2. Gdybyś mógł/mogła założyć własne wydawnictwo, co byś publikował(a) i dlaczego akurat to?
Publikowałabym romanse, fantasy i młodzieżówki, ponieważ są to gatunki, za którymi najbardziej przepadam.

3. Harry Potter zostawił Ci w testamencie Kamień Wskrzeszenia. Którą książkową postać przywrócisz do życia i dlaczego?
Tu może być spojler. Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy to Tris z "Niezgodnej" i Raul de Luca z "Mistrza". Ich śmierć to był dla mnie duży szok i zrobiłabym wszystko, żeby tylko ich uratować. I kocham Raula (*)

4. Co bardziej do Ciebie przemawia: wygodny przepastny fotel + ciepły kocyk + aromatyczna kawa + ewentualnie jakiś zwierz (w dowolnej konfiguracji, np. kawa z kotem, kot z kawą, kot w kawie) czy może spacer jakąś zapomnianą ścieżką + ciepły letni deszcz + pachnące bzy?
Zdecydowanie pierwsza opcja. Nie przepadam za deszczem (może dlatego, że po nim moje włosy są tak oklapnięte, że wyglądam jak ulizany jamnik?). Poza tym uwielbiam kawę. 

5. Jaki książkowy zwierz najbardziej nadawałby się do pilnowania podwórka?
Zastanawiałam się jakieś 10 minut! A później przypomniałam sobie, co właśnie czytam i moja odpowiedź brzmi: Puszek z Harrego Pottera.

6. Zaglądasz do starej szafy swojej babci, a tam... księga zaklęć. I to nie byle jaka, tylko takie wielkie, opasłe tomisko. Co robisz?
Czytam, czytam i jeszcze raz czytam.

7. Pozostając w temacie zaklęć: ktoś mocno Ci podpadł - w co go zamienisz (lub jaki urok na niego rzucisz)?
Może zamieniłabym go w malutkiego pająka a później rozdeptała? Trochę przerażające i okrutne. A może rzuciłabym na niego urok - za każdym razem, kiedy wymówiłby moje imię, na trzy godziny rósłby mu koci ogon? Musiałabym się nad tym dłużej zastanowić.

8. Dlaczego pokrywy od studzienek kanalizacyjnych są okrągłe?
A bo ja wiem? Na pewno jest to bardzo długa i ciekawa historia (albo nie?).

9. Kim mógłbyś/mogłabyś być w poprzednim wcieleniu?
Zgaduję, że byłam leniwcem.

10. Jak wyglądałby Twój wymarzony kącik do czytania?
Byłby to malutki pokój utrzymany w starodawnym stylu. Nie byłoby widać ścian, tylko piętrzące się kupki książek. Na środku byłby czerwony dywanik, a na nim najwygodniejszy fotel na świecie. Idealnie.

11. Czy zdarza Ci się głośno komentować książkę w trakcie czytania lub wykrzykiwać coś (do samego siebie), w stylu "w mordę jeża, co ty wyprawiasz"?!
Od czasu do czasu coś powiem, ale zazwyczaj tego nie kontroluję, przez co później zastanawiam się co powiedziałam.

Osoby przeze mnie nominowane:

Pytania do nominowanych:
1. Podaj tytuł piątej książki z twojej biblioteczki. Jest fajna, czy raczej za nią nie przepadasz?
2. Jesteś w jakiś książkowych fandomach?
3. Twoje ulubione książkowe zwierzę?
4. Najbrzydsza okładka w twojej biblioteczce?
5. Najgrubsza książka, którą przeczytałaś?
6. Co najbardziej lubisz umieszczać na swoim blogu?
7. Czytasz fanfiction? Jeśli tak, to o kim?
8. Czy jest taka książka, którą przeczytałaś dwa razy?
9. Twoja ulubiona książkowa kraina?
10. Która książkowa bohaterka mogłaby zostać twoją przyjaciółką?
11. Twoja książkowa miłość?










14 komentarzy :

  1. Dziękujemy bardzo za nominację :* twój TAG był super i miałaś trudne pytania.
    Pozdrawiamy Alice i Hayles z https://ourbooksourlive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć jak najwcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. okej doznałam szoku, książki nie czytałam a ostatniego filmu też nie oglądałam, ale TRIS NIE ŻYJE?! no nie mogę ;/ a tak poza tym super odpowiedzi, osobiście lubię takie akcje, pozwalają one poznać trochę bliżej autorów blogów. Dla mnie super...no ale Tris serio? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Puszek na podwórku - świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dostałaś bardzo fajne pytania :D do mojego pokoju dodałabym tylko duże okno, żeby można było czytać w świetle dziennym. dziękuję za nominację, odpowiem wkrótce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pytania! :D
    Ja także wolałabym przeczytać ostro krytykowaną książkę, niż coś z gatunku za którym nie przepadam ^^
    Pozdrawiam ~ Bacha
    dostatniejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne odpowiedzi, mój wymarzony kącik do czytania wygląda podobnie ;)
    Dziękuję za nominację ;)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odpowiedzi. Puszek do pilnowania podwórka bardzo zabawne :D
    Ale z tym pająkiem to dowaliłaś, lepiej Ci nie podpadać :P
    Dziękuję za nominację, chętnie wykonam LBA u siebie, tylko nie wiem kiedy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za nominację ^^ Chętnie wezmę udział :)
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też postawiłabym Puszka na warcie! To takie kochana zwierze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam młodzieżówki tak jak Ty :)
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za nominację :)
    Pytania 6,8,9,10 są genialne <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.