wtorek, 30 sierpnia 2016

Podsumowanie sierpnia


Witam was dzisiaj w podsumowaniu sierpnia. Nie mogę uwierzyć, że pojutrze zaczyna się szkoła! A jeszcze nie tak dawno rozpoczynały się wakacje, a ja zakładałam bloga! Chociaż z drugiej strony cieszę się, że zaczyna się nauka, bo szczerze mówiąc, już mi się w domu powoli nudzi. Nie przedłużając, zapraszam na moje krótkie podsumowanie miesiąca!

W sierpniu przywędrowało do mnie 8 książek:

"Harry Potter i Kamień Filozoficzny" - J. K. Rowling
"Harry Potter i Komnata Tajemnic" - J. K. Rowling
"Harry Potter i więzień Azkabanu" - J. K. Rowling
"Harry Potter i Czara Ognia" - J. K. Rowling
"Gildia magów, część 1" - Trudi Canavan
"Gildia magów, część 2" - Trudi Canavan
"Nowicjuszka, część 1" - Trudi Canavan
"Kroniki krwi" - Richelle Mead

Jeśli kogoś ciekawi, czemu książki Trudi Canavan są w częściach, to dlatego, ponieważ kupiłam je w kiosku ruchu. Dodam, że okładki są prześliczne!

Książki przeczytane w sierpniu:

- "Baśniarz" Antonia Michaelis [recenzja]
- "After. Bez siebie nie przetrwamy" Anna Todd [recenzja]
- "Zadurzenie" Eve Ainsworth [recenzja]
- "Love, Rosie" Cecelia Ahern [recenzja]
- "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" J. K. Rowling [recenzja]
- "Harry Potter i Komnata Tajemnic" J. K. Rowling [recenzja]
- "Harry Potter i więzień Azkabanu" J. K. Rowling [recenzja]
- 405 stron "Harry Potter i Czara Ognia" J. K. Rowling

Jak widzicie przeczytałam 7,5 książek i jestem bardzo zadowolona z tego wyniku, ponieważ w pierwszych dwóch tygodniach sierpnia miałam strasznie mało czasu na czytanie.

Łącznie przeczytanych stron:

- 3293 strony - Nie spodziewałam się, że aż tyle uda mi się przeczytać! Jestem w 100% zadowolona z minionego miesiąca.
- 3293 strony daje nam około 106 stron dziennie

Najlepsza i najgorsza książka sierpnia:

W tym miesiącu przeczytałam mnóstwo wspaniałych książek. Zaczęłam od cudownego "Baśniarza" i skończyłam na świetnym "Harrym Potterze". Mam nadzieję, że się nie obrazicie, jeśli w dzisiejszym podsumowaniu nie wymienię najlepszej książki. Za to podam aż dwie (!) najgorsze. Na pewno będzie to "Zadurzenie" i "After", czyli dwie najbardziej irytujące książki na świecie.

Plany na wrzesień:

Miesiąc zacznę od moich urodzin, które tak na marginesie są 1 września (dzięki mamo i tato). Nigdy nie wiem, czy mam się na ten dzień cieszyć, bo z jednej strony zaczyna się szkoła, a z drugiej są to długo przeze mnie wyczekiwane urodziny. Przynajmniej mam gwarancję, że nikt o nich nie zapomni :D Oprócz tego na pewno będę się dużo uczyła, przez co mogę mieć mniej czasu na czytanie. Co do książkowych planów na wrzesień - mam zamiar skończyć całego Harry'ego Pottera i dodatkowo może uda mi się przeczytać jeszcze jakąś jedną książkę. 

A wy ile książek przeczytaliście w tym miesiącu? Pochwalcie się w komentarzu! Do następnego :D

21 komentarzy :

  1. Ach ta szkoła... -,- Zabiera nam czas na czytanie. To nie fair xD
    Dość dużo przeczytałaś tych książek. Również w wakacje zabrałam się za Pottera :)
    Na moim blogu niedługo będzie czytelnicze podsumowanie wakacji, więc tam opowiem o książeczkami. Tutaj nie będę się rozpisywać, bo by miejsca nie starczyło xd
    Pozdrawiam! I życzę, aby wrzesień był równie przyjemny dla Ciebie jak sierpień. :)
    Matrix25 ^^
    http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję sierpniowych wyników i od razu składam życzenia urodzinowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników :). Ja jeszcze nie wiem, jak to u mnie wygląda liczbowo, bo jeszcze nie zaczęłam robić podsumowania :D. Jednak myślę, że mój sierpień wyglądał dość podobnie do Twojego. Wprawdzie jest trochę za wcześnie, ale WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja też nie mogę uwierzyć, że pojutrze już szkoła :o Te wakacje strasznie szybko mi zleciały, nawet się nie obejrzałam, a tu już koniec sierpnia. Masakra. Gratuluję przeczytanych książek, to dobry wynik :D Życzę zaczytanego września! PS. U mnie jeden z plusów powrotu do szkoły to to, że będę mogła wypożyczać wspaniałe książki ze szkolnej biblioteki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nie ma żadnych fajnych książek w bibliotece :C

      Usuń
  5. Bardzo dobry wynik :) Wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam!
    www.lekturia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w nowym roku szkolnym, ja z perspektywy czasu chciałabym wrócić do szkoły, to były czasy! także nie narzekaj i ciesz się "wolnością" :) uwierz mi za kilka lat wspomnisz moje słowa :) a co do książek gratuluję wyniku :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób mówi, że chętnie wróciłoby do szkoły. Może coś w tym jest :D

      Usuń
  7. Nie dziwię się, że "After" Ci się nie spodobało ;D Nie czytałam, ale słyszałam o tej książce wystarczająco dużo, by nie chcieć :D
    U mnie w sumie sierpień wypadł słabo - mało co czytałam i w sumie nie miałam w swoich rękach niczego dobrego (jedną książkę nawet oddałam do biblioteki czytając tylko pierwsze 100 stron bo nie dałam rady ;/)
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat! Sto lat!
    Gratuluję wyniku:) i tylu nowych książek u mnie trochę słabiej z tymi wynikami, ale cii..;P
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już nie mogę się doczekać jutra! Przybędzie do mnie "książka... do napisania" i mam pomysł co do tej książki i mojego pisadła ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile przeczytanych książek. WOW Harry Potter to najlepsza seria jak dla mnie."After" czytało się. XD
    Gratuluję wyniku!

    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  11. "Love Rosie" obejrzałam tylko film ale był świetny :) Gratuluję że udało się tyle przeczytać :)
    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę późno- ale wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam :)
    http://inthefuturelondon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione sto lat. Dużo przeczytałaś! U mnie niestety nie tak kolorowo. No i szkoła, ech przez nią czytam jeszcze mniej...
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.